Das rot... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu Das rot... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu

Das rot...

Blijf op de hoogte en volg Levi

15 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 2,5 dag te hebben gereisd verlies ik precies voor mijn laatste vlucht mijn camera. Wat een rot begin van een reis. Uiteindelijk heb ik het hostel gevonden. Ik ga direct slapen maar door het enorme tijdsverschil van 12 uur heb ik een behoorlijke jetlag. De hele nacht niet geslapen. Nou nog maar kijken wat de dag in petto heeft voor mij.

  • 17 Januari 2013 - 22:04

    Lars:

    Doe je goed man ! Is behoorlijk balen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Levi

volgt

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 4922

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Exploring New Zealand

Landen bezocht: