Op de helft - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Levi Gawi - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Levi Gawi - WaarBenJij.nu

Op de helft

Blijf op de hoogte en volg Levi

14 Januari 2013 | Taiwan, Taiwan

Na precies 24 uur onderweg te zijn, ben ik dan toch echt al op..... De helft van de reis. Ik heb een goede reis gehad en wat een vliegtuig. Je had zelf een gameconsole ter beschikking. Na bangkok ging ik verder naar tapei waar ik voor 6 uur in het novotel verbleef. Nog even wat luxe gehad. En over enkelen uren gaat de reis verder naar australie, en daarna toch echt naar new zealand!!

  • 14 Januari 2013 - 22:02

    Jeanine:

    Leuk om je zo te kunnen volgen Levi .... op naar de andere helft van de reis en dan genieten van het prachtige Nieuw Zeeland!
    Liefs Jeanine

  • 15 Januari 2013 - 16:45

    Ellen:

    Hee Leef!

    Hahaha, Suzan kan niet liken en dat wil ze zo graag en het is mij wel gelukt! Jij mag dan over de helft van je reis zijn richting de zomer in New Zealand, wij zitten midden in de sneeuw en Lars is op 3-daags bivak..... met de sneeuw :D!

    Over 3 weken hebben Joost en ik winterkamp. Hij gaat van maandag tot en met woensdag en ik van dinsdag tot en met donderdag..... we zijn een klein beetje bang dat het dan ook sneeuwt..... Joost heeft vandaag met zijn klas moeten oefenen in Cronesteijn en nu heeft hij zijn knie geblesseerd :(....

    Heb het idee dat je er nu zo'n beetje zou kunnen zijn......

    Wel raar hoor, als ik zaterdag naar de markt ga naar de kippenboer, ben jij er niet :(.....

    Ciao,
    Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taiwan

Levi

volgt

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 4923

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Exploring New Zealand

Landen bezocht: