Een maandje al - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu Een maandje al - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu

Een maandje al

Blijf op de hoogte en volg Levi

14 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Nelson

Na precies 1 maand ben ik volledig in geburgerd in het backpackersleven. Na dat ik napier verlaten had ben ik direct naar wellington gedaan. Hier heb ik weer me 2 buddy's uit napier ontmoet en hebben we ff 3 dagen gechillt. De laatste dag in wellington hebben we nog een goeie dag gehad in de dierentuin, en toen ook eindelijk een kiwi gezien. Jammer dat deze maar een been had waardoor hij alleen kon rond hopen en dus meer op een kangeroe leek dan op een kiwi. Na wellington ben ik met de ferry naar het zuidereiland gegaan. De ferry ging dwarsdoor de queen charlotte sound en eindigde in picton. Op het zuidereiland was alles meteen al een stuk rustiger dan op het noorden. Je slaapt in een soort lodge en je leeft vooral buiten. De dagen in picton heb ik dan ook vooral rustig aangedaan en lekker in de jacuzzi gezeten. Momenteel zit ik in nelson waar ik en vier anderen een soort van eigen lodge hebben en gewoon lekker genieten van het kiwileven. Gister avond een bbq gehad en nu met een verzadigd gevoel genieten van een heerlijk pilsje.

Foto's volgen als ik weer genoeg internet heb.

  • 14 Februari 2013 - 08:09

    Caroline De Boer:

    Hoi Levi,
    Goed om te horen dat je je draai hebt gevonden. De foto's laten dat ook heel goed zien.
    Prachtige foto,s maak je hoor!!! Zit in de neven , jullie kunnen er allemaal wat van Super!
    Ga maar lekker door met foto's maken dan kunnen wij met je mee blijven genieten.
    Nog veel plezier..........!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Levi

volgt

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 4915

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Exploring New Zealand

Landen bezocht: