Zon zee zand - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu Zon zee zand - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Levi Gawi - WaarBenJij.nu

Zon zee zand

Blijf op de hoogte en volg Levi

27 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Zon zee zand, dat is hoe ik de laatste week het beste kan omschrijven. Eerst in de coromandel geweest en toen naar een schiereilandje genaamd hahei geweest. Hier heerlijk genoten van de hotwater beaches en het blauwe zee water. De 2e dag in hahei hebben ik en een braziliaanse gozer die ik had leren kennen een snorkel set gekocht. Na een lange tijd zoeken naar vissen werdt ik het zat, maar toen ik nog eens goed keek bleek er een redelijk grote rog onder me te zitten waarna ik alles een gillend wijfie het water ben uitgesparteld.
Na 2 fantastische dagen in hahei ben ik verder getrokken naar de stad tauranga en van daaruit naar een klein stadje ernaast waar bijna iedereen surft. Na kennis gemaakt te hebben met wat nederlanders uit het plaatsje genaamd maaskantje en 2 canadese dames zijn we met zijn alle maar is naar de pub gegaan, waar je letterlijk 10 in de tijd terug lijkt te gaan. De volgende morgen stond er een bezoekje aan een rubywedstrijd gepland. Zoals je leest, genoeg dingen om jaloers over te worden!

  • 27 Januari 2013 - 17:45

    Anita Eversdijk:

    Hoi Levi, ziet er geweldig uit in Zealand! Fantastish dat je het ondernomen hebt, dit neemt niemand je meer af en een geweldige ervaring voor de rest van je leven.
    Wij zijn net op een cruise geweest naar Namibien en St Helene. Wij hebben ook een rog gezien van 2 meter hbreed kan me voorstellen dat je het water uitgerend bent!
    Keep up the stories! Lots of fun. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Levi

volgt

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 4914

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Exploring New Zealand

Landen bezocht: